Kasvun ohjaksiin vahvoja osaajia

nimityskuva-1024x398
Ensimmäinen yhteinen vuosi uuden pääomistajamme Sponsor Capitalin kanssa on alkamassa.
Luodaksemme StaffPoint-konsernin kasvulle mahdollisimman hyvät ja asiakaslähtöiset valmiudet uudistamme liiketoimintojen vetovastuita seuraavasti:

Anu Ahokkaasta konsernin varatoimitusjohtaja – vastuulla Spring Housen lisäksi konsernin myynnin ja asiakkuuksien johtaminen sekä palveluvalikoiman kehittäminen

Anu Ahokas aloittaa StaffPoint-konsernin varatoimitusjohtajana 1.1.2018. Ahokas siirtyy tehtävään porrastetusti kevään aikana. Hän jatkaa edelleen myös Spring Housen toimitusjohtajana, ja yhtiölle haetaan alkuvuodesta 2018 uuteen, Spring Housen johtoa tukevaan rooliin varatoimitusjohtajaa.

Ahokkaan vastuulla on johtaa konsernin myyntiä, asiakkuuksia ja markkinointia sekä palveluvalikoiman kilpailukykyä. Ahokkaan johdolla parannamme valmiuksiamme luoda täyden palvelun HR-osaamisellemme uutta kysyntää, kasvattaen liikevaihtoa kannattavasti. Toimialajohto vastaa uudessakin rakenteessa oman toimialansa myynnin johtamisesta ja raportoi myynnin asioista Ahokkaalle.

Konsernin toimitusjohtajan Mika Kiljusen tehtävänä on vastata strategiasta, tuottavuudesta, kannattavuudesta, henkilöstöstä, yritysostoista ja kansainvälisestä yhteistyöstä. Lisäksi Kiljunen jatkaa liiketoimintastrategiamme mukaisten kehitysprosessien omistajana. Kiljunen toimii esimiehenä kaikille konsernin johtoryhmän jäsenille.

"Anu Ahokkaan valinnassa painoivat vahvat näytöt liiketoiminnan kannattavasta kasvattamisesta ja osaaminen henkilöstöpalvelualalta. Ahokkaalla on kykyä johtaa muutosta, joka on StaffPoint-konsernille erityisen tärkeää hakiessamme voimakasta kasvua. Hänellä on taito innostua ja innostaa muita. Ahokkaan energisyys ja kyky luoda uusia ratkaisuja asiakkaidemme haasteisiin kustannustehokkaasti ja asiakkaille lisäarvoa tuottavasti on todella harvinainen yhdistelmä taitoa", Mika Kiljunen toteaa.

StaffPoint Executiven kasvua ja arvostettua asiantuntijatyötä johtamaan Pasi Honkalahti

Kasvupotentiaaliltaan lupaava, johdon suorahaun palveluja tarjoava StaffPoint Executive saa uuden vetäjän, aiemmin Executive Consultant –tehtävissä työskennelleen Pasi Honkalahden 1.1.2018.

Honkalahden johdolla Executiven asiantuntijatiimi luo arvostetulle osaamiselleen lisää kysyntää.

"Pasi Honkalahti on vakuuttavalla työllään noussut yhdeksi johdon suorahaun arvostetuimmista nimistä. Kokeneena ammattilaisena ja loistavana joukkuepelaajana hän nauttii sekä oman henkilöstömme että asiakkaidemme vahvaa luottamusta", Mika Kiljunen luonnehtii.

Toimisto-toimiala kohti tehokkaampia ja asiakaslähtöisempiä palveluprosesseja Minna Arnealin johdolla

Mm. myynnin, asiakaspalvelun ja ICT-alan asiantuntijoiden rekrytointeihin erikoistuneen Toimisto-toimialan johtajana aloittaa 1.1.2018 Minna Arneal. Arneal ottaa vastuulleen toimialan liiketoiminnot jatkaen myös Kaupan toimialan johdossa. Lisäksi hän toimii StaffPoint S.L.U.:n johtajan esimiehenä. StaffPointin Baltian liiketoimintojen vastuu siirtyy Mika Kiljuselle.

"Minna Arnealin toimintaa ohjaa syvällinen, oivaltava asiakaslähtöisyys. Vahvan liiketoimintaymmärryksen ohella Arneal on tehnyt hienoa työtä kehittäessään toimintaamme entistä laadukkaammaksi, sujuvammaksi ja tehokkaammaksi, asiakkaidemme hyväksi. Hän on onnistuneesti vienyt läpi merkittäviä muutoksia Kaupan toimialalla, ja nyt hyödynnämme hänen osaamistaan myös muissa merkittävissä kasvukohteissamme", Mika Kiljunen sanoo.

Konsernin johtoryhmän muodostavat 1.1.2018 Mika Kiljusen johdolla Anu Ahokas, Harri Apell, Minna Arneal, Tiina Forsbom, Kimmo Gauriloff, Pasi Honkalahti, Susanna Huuskonen, Mariliina Karppo, Lauri Kukkasniemi ja Markko Saukkonen.

Lisätietoja:
Konsernin toimitusjohtaja Mika Kiljunen